مسابقات قهرمان کشوری تالاسمی مهر 95 رامسر
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

ششمین دوره از مسابقات قهرمان کشوری ورزشکاران تالاسمی ، بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، با حضور بانوان ( 10 تا 13 مهر 95 ) و آقایان ( 14 تا 17 مهر 95 ) از23 استان کشور در قالب 5 رشته ورزشی ( دارت ، تنیس روی میز ، تیراندازی با تفنگ بادی ، شطرنج و بدمینتون ) و در قالب دو رده سنی زیر 25سال و بالای 25 سال در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار گردید . در این دوره از مسابقات حدود 400 ورزشکار ، مربی ، سرپرست ، پزشکیار و عوامل فنی و اجرایی حضور داشتند . آقای مسعود شیخی فرد مسئول کمیته مسابقات فدراسیون که در تمام مراحل برگزاری این دوره از مسابقات حضور موثر و فعال داشتند هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در ورزشکاران تالاسمی و گسترش فرهنگ ورزش در میان این قشر عنوان کردند .

در بخش مسابقات بانوان در بین شرکت کنندگانی از 23 استان خانم ها آ. قاسمی در رشته بدمینتون بالای 25 سال مقام اول ، م. حمیدی در بدمینتون زیر 25 سال مقام دوم ، ف. قاسمی در رشته تنیس روی میز بالای 25 سال مقام اول ، ا. میرزا محمدی در تنیس روی میز بالای 25 سال مقام پنجم ، ب. کتابی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی بالای 25 سال به مقام چهارم ، دست یافتند که در مجموع امتیازات و رنکینگ تیمی ، بانوان استان همدان با کسب 272 امتیاز در جایگاه اول و استان های گلستان با 235 امتیاز و هرمزگان با 214 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم کشور قرار گرفتند .

در بخش مسابقات آقایان نیز در بین شرکت کنندگانی از 23 استان در 5 رشته ورزشی ذکر شده و در قالب دو رده سنی  زیر 25 سال و بالای 25 سال شرکت کننده گان استان همدان آقایان ر. بیاتی حقیقت در رشته تیراندازی با تفنگ بادی رده سنی زیر 25 سال موفق به کسب مقام دوم کشوری گردید ، ع. سعادت خواه در رشته تیراندازی با تفنگ بادی رده بالای 25 سال مقام پنجم ، ع. آقامحمدی در رشته دارت بالای 25 سال مقام چهارم ، و م. خدابنده لو در رشته دارت زیر 25 سال مقام چهارم ، را از آن خود کردند . در رده بندی و رنکینگ تیمی استان های گلستان با 295 امتیاز ، هرمزگان با 257 امتیاز و تهران با 226 امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

در مراسم اختتامیه مسابقات بانوان که بعد ازظهر روز دوشنبه 12 مهر ماه در سالن بدمینتون مجموعه شهید چمران با حضور سرکار خانم دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء و تنی چند ازمسئولین فدراسیون و همچنین تنی چند از مسئولین استان مازندران و شهرستان رامسر برگزار گردید خانم دکتر فاطمه هاشمی به رسالت فدراسیون برای فراهم کردن زمینه برای جذب ورزشکاران بیشتر و حفظ سلامتی از طریق برنامه های مختلف ورزشی اشاره کردند و عنوان کردند پیگیری سلامتی و حفظ آن و ایجاد زمینه های دوستی و تبادل اطلاعات در بخش های مختلف درمانی و ورزشی و غیره بسیار مهم است . ایشان همچنین به برگزاری مسابقات ورزشی به شکل المپیاد در گروه های تحت پوشش فدراسیون در آینده اشاره کردند . در مراسم اختتامیه مسابقات آقایان نیز با حضور تنی چند از مسئولین عالی رتبه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء ، مسئولین استانی و تیم های اعزامی شرکت کننده در مسابقات عصر روز جمعه 16 مهر در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار گردید . لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم برتر در هر 5 رشته و 2 رده سنی مدال و حکم قهرمانی و به تیم های اول تا سوم تندیس قهرمانی و به تمامی عزیزان تالاسمی شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سمت بازیکن ، سرپرست یا مربی کارت هدیه ای به مبلغ 1000000 ریال از طرف مسئولین فدراسیون اهدا گردید .

 

 

آزاده قاسمی

سرپرست تیم ورزشی بیماران تالاسمی استان همدان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 5651
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1